Welkom by Online Klaskamer Klaskamer Online en 360training het kragte saamgesnoer om aanlyn onderwys in Kosmetologie. Klaskamer Online en 360 opleiding is toegewy tot die verskaffing aanlyn sertifisering kursusse in die meeste tyd doeltreffende manier moontlik. Ons Online kursusse is maklik om te navigeer en kos 'n fraksie van 'n tradisionele klaskamer natuurlik. Studente mag die sertifikaat aanlyn druk na afloop van die kursus. Daarbenewens kan studente aan te meld of af teen hulle eie tempo deur die loop proses vanaf enige rekenaar op enige plek. 'N gerieflike en gebruikers vriendelike manier om Kosmetologie CE onderwys krediete ontvang - alles wat jy nodig het is 'n rekenaar wat verbind is tot die internet Dit is tyd om te registreer! KLASKAMER 360 OUTISME ONDERWYSEROPLEIDING Klaskamer 360 dinamies en intensiewe 4 dag opleiding reeks vir onderwysers ondersteun studente met outisme in 'n klaskamer omgewing. Strategieë en prosedures wat in die Klaskamer 360 opleiding word ondersteun deur navorsing aanspreek kritieke areas van onderrig vir studente met outisme. Deelnemers kry kennis om te help met die voorsiening van gehalte dienste aan hul studente op die outisme spektrum. 'N Wye verskeidenheid van onderrigmateriaal te ondersteun studente in die klaskamer word. Die 360 opleiers bring 'n aantal jare van opleiding en ondervinding op die gebied van ABA, gestruktureerde onderrig, Kommunikasie, positiewe gedrag Ondersteun en akademiese / kognitiewe ondersteun. Die fokus van Klaskamer 360 opleiding is om die behoeftes van studente aan te spreek met matige tot ernstige outisme ontvang onderrig in basiese klaskamers. Deelnemers verdien 24 CPE uur van voortgesette onderwys ervaring. Klaskamer 360 Outisme Onderwyseropleiding is 'n gesertifiseerde Outisme Spesialis (CAS) en Outisme Sertifikaat (AC) program in vennootskap met IBCCES Deelnemers wat volledige Klaskamer 360 Outisme Onderwysersopleiding hul Klaskamer 360 CE uur kan aansoek doen teenoor verdien hul Certified Outisme Spesialis Bewyse (CAS) of Outisme Sertifikaat (AC) deur IBCCES. Tik Kode C360 tot 20% ontvang af Certified Outisme Spesialis of Outisme Sertifikaat Bewyse by ibcces Kantoor vir studente en onderwysers Office programme vir leer, altyd up-to-date Skep dinamiese leerervarings in en buite die klaskamer met programme wat die krag van 'n rekenaar en die mobiliteit van 'n tablet te lewer. Vind alles wat Office 365 Onderwys het om te bied. Kragpunt Kry skoolwerk gedoen vanaf enige plek op die toestelle wat jy kies Spaar tyd en organiseer en saam met OneNote Skep en deel interaktiewe klas materiaal met Sway Office 365 Onderwys vennoot oplossings Gratis gereedskap, wenke en opleiding vir opvoeders Office vaardighede vir studentesukses in die werkplek Die effektiwiteit van Inkrementele Redirection en intervensiestrategieë Dink terug aan die hoërskool. Watter van jou onderwysers het jy die meeste? Wat het jy hou? Daar is 'n goeie kans dat jou gunsteling onderwysers gekweek n verhouding van respek met hul studente. Trouens, die beste onderwyser-student verhouding gebaseer op respek-iets wat moeilik kan wees om te bevorder wanneer 'n onderwyser oorreageer om geringe oortredings. Onderwysers wat reageer op student wangedrag met inkrementele verwysing en ingryping, nie net die bevordering van respek, hulle ook beskerm waardevolle onderrigtyd. A Real Klaskamer Impact 'N progressie van ingryping en herleiding strategieë kan insluit nabyheid, gebare en verbale aanwysings. korrek gebruik, hierdie tegnieke: minimale inspanning, aandag, en tyd te eis wanneer toepaslik volgorde Elimineer of te verminder die verleentheid en 'n skande dat 'n student mag voel wanneer word getrek Is die mees doeltreffende wanneer studente het uitdruklik geleer om hulle te erken en te verstaan die betekenis daarvan Watch onderwysers effektiewe intervensie en Redirection tegnieke in die Klaskamer Sien real onderwysers demonstreer hierdie tegnieke in real klaskamers vandeesweek se Edivate inhoud. Jy kan ook die meegaande handleiding af te laai. met 'n opsomming, nadenke vrae, en skakels na addisionele hulpbronne.
No comments:
Post a Comment